måndag 29 mars 2010


På lördagskvällen inbjudit vi till vahid bästa vän.De talade bara på svenska och det var lite svårt att förstå.vad måste jag göra?jag måste försöka mer och mer ......
i lördags två speciellt saker händer ,den första var att varje kropp måste släcka ljuset Att 8:30 på kvällen till 9:30. Jag tror att jag skulle föredra att stanna hemma med min man och gör det för exakt 1 timme.
Den andra saken var vi tvungna att ändra tiden för 1 timme till exempel om det är 8 vi bör ändra det till 9 ...vad speciellt lördag !

1 kommentar:

  1. På lördagkvällen bjöd Vahid hem sin bästa vän. Da talade bara svenska. Och det var lite svårt för mig att förstå. Vad skall jag göra? Jag får försöka läsa mer och prata mer och mer. Ilördags hände det två mycket speciella saker. det första var att alla måste släcka ljuset mellan 8:30 och 9:30. Jag tror tror att jag föredrar att vara hemma me min man och göra detta i exakt en timme. Den andra saken vi var tvungna att göra var att ändra tiden; att dra fram klockan en timma; så att 8 blev 9. Vilken speciell lördag det blev!

    SvaraRadera