fredag 26 mars 2010

idag gick jag till skolan efter en veckor ,det var jätte fint men jag tror att D kursen det är liten svårt .....efter skolan träffade jag min vänner Anna , Mara och Nastja .vi ta promenera till Sundbyberg och vi hade jätte bra lunch med varandra .
jag tycker inte om eftersom min två vänner Anna och Mara studerar inte med mig aldrig mer :( .De stanna i c2 kursen men jag och Nastja har studerat med varandra från början ....
vi ska träffa på kvällen också eftersom Nastjas födelsedag .

1 kommentar:

  1. Idag gick jag till skolan efter en vecka. Det var jättefint. Men jag känner att D-kursen är mycket svår. Efter skolan träffade jag mina vänner; Anna, Mara och Natasja. Vi tog promenad runt Sundbyberg. Vi åt en god lunch tillsammans.Jag är lite ledsen, för två av mina vänner; Anna och Mara inte kommer att gå i min klass mer. De kommer att stanna i C2 kursen. Men Nastja och jag har gått i samma kurs från början.
    På kvällen kommer vi att träffas för att fira Nastjas födelsedag.

    SvaraRadera